10 Mart 2008 Pazartesi

Bal Dudaklı Siperden Nameler

Bal dudak siper, yakmış cigarasını(sigara) volta atıyor mahalle mahalle, 1070 cikiyor, giriyor 1071 gezmeyi sevdiği için sürekli gezer Bal Dudak Siper, gezdiği sürece yolta çok makara işlerle karşılaşır. Bunlardan biri;

Yine bir gün gezmeye gidiyorum, gezerken düşünüyorum. Düşünürken yürüyorum'da diyor Bal Dudaklı Siper. Bal Dudaklı Siper(BDS), anlatiyor anlatirken etrafındaki herkez gülmekten kırılıyor(bu zamanın tabiri "kopuyor").

Aynen anlatıyor!. : Bal Dudaklı Siper deniz karşısında bir oturuyorum, yanımdan iki sevgili geçti, geçerken geçmemiş abiler yandaki banka oturmuşlar!

Adam başlıyor kızı bağlamaya, ama ne bağlama, bağlama değil abi adeta yiyor kızı, dur şunlara iki kelime söylenim dicekken zabıta gelmezmi, "Bağlanan ve bağlayan" farkinda değil ama, yuh be kardeşim!. Gibi söylendimi, anca anladılar bizim "Bağlamacılar"!..

Z(zabıta): Ne yapiyorsunu kardeşim dicekken sözü yarıda kesiliyor!..
B(Bağlamacılar): Abicim af edersin ortalık yerde böle bişi yaptık ama, çok önemli bir nedenimiz var abicim boşunamı yaptık bu görğüsüzlüğü, gözünün balına yiyem!.

Z: Neymiş bakalım bu kadar önemli neden, merak ettim dogrusu?
B: Memur bey abicim, karım hamilede dudaklarımı aş ermiş, napim bunu yapmasam! Alim Allah çocuk ya sakat yada üzerinde böle bir iz çıkarsa!.

Z: Tamam hadi ona onayladım! Kardeşim karın başka bilmem ne(penis) isterse ne yapıcaksın?
B: Bilmiyorum o an gelirse düşünürüz!.

B.K(Bağlanan dişi): Kocacım ben az önce memur beyin dediği şeyi istiyorum!..

Bu yaşanan olaya an ve an tanık olan BDS, sonra ne olduğunu sizin tahmin etmenizi istiyor!.

Tahminde bulundunmu? Tikla!..

Hiç yorum yok:

 

Desing: Blogger - Developer: Gologlama